Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Dåligt!
2011-03-15 / 20:34:48 / Startsidan

Har haft lite dålig uppdatering de här dagarna men nu ska de bättra sig :)
Idag har jag varit med finaste Ella :)
Vi har skrivit lite och sedan råkade vi bara gå till pizzerian...
Haha, men jag kände mig bra som tog en sallad, dock kunde jag inte stå emot coolan men ändå! :D
Just nu är jag hemma hos pappa och känner av lite huvudvärk..
Iförsig har det bättrat sig. Innan lunchen idag dundrade de som fan.. Ville bara låsa in mig ett mörk o tyst rum.
Men jag överlevde ;)
Lägger in lite bilder från dagen senare, hare bäst tills dess :)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)