Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Emma!!<3
2011-03-02 / 14:06:46 / Startsidan

idag fyller världens vackraste Emma år!<3
Hann inte uppdatera igår kväll men ska berätta lite nu :)

Först åkte jag, Nina, Emma, Ella och Nina in till Waynes coffee på odelplan och fika i några timmar.
Sen gick vi runt lite o kollade på Sergelstorg och lyckligtsvist kom Jesustanten fram :) Haha, rolig typ den där!
Efter ett tag mötte vi upp Malin och åt på kinan :) Sen åkte jag, Malin, Ella och Nina hem till mig och sov där :)
och imorse gick vi hem och våldgästade Emma och dukade upp en brakarfrukost :)

Var bara tvungen att åka hem och tvätta lite men snart ska vi till stan hela gänget och fika, haha!
Vi kommer var tjockisar efter de har lovet!
Måste gå nu men bloggar sen :)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)