Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Gud vad kul!
2011-03-07 / 22:14:56 / Startsidan

Åh! Det var så skukt kul på teatern! Jag var ju asnervös innan, men när jag väl kom in dit släppte bara allt och det blev skitkul :D Alla i gruppen var jättehärliga och gulliga! Hoppas att man kan skaffa sig nya kontakter. Det roligaste var väl att ingen skämdes för att spela ut påriktigt och ingen höll på att typ tramsa sig mella övningarna så det gick smidigare och vi hann flera saker. Det här kommer nog bli väldigt svårt, men gud vad jag kommer lära mig!

Längtar galet till nästa gång!
Det känns lite som veckans höjdpunkt :D


Gammalt uppträdande! D:

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)