Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

SUNNY SUNDAY
2011-03-20 / 16:59:19 / Startsidan

Gud, jag måste verkligen skaffa mig ett liv och gå ut o hitta på något!
Ska försöka ringa någon nu :) Lite försent, jag vet men jag kan ju inte sitta instängd på mitt rum hela dan!
Ska träffa Ebba, Jacquelin och Rebecca ikväll o öva lite till ett musikarbete till skolan.
Men det är inte föränns halv 6 D:

I värsta fall tar jag en promenad ner till konsum o kanske köper den första vårglassen :D
Hahha vilken tönt jag låter som! Nej, men svara mina vänner!




0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)