Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Ville bara säga..
2011-03-30 / 19:51:13 / Startsidan

att jag ångrar det, och jag har försökt att få tag i dig. Vill bara prata. Ush, det känns ganska overkligt.
Har en stor klump i magen som vägrar att smälta. Jag var ganska dum i huvudet eller vädligt.
Har suttit och väntat nu på att tiden ska gå framåt och att det ska bli bra igen men allt går så långsamt och jag vet att det är jag som måste göra någonting. Jag vet att den ända som har gjort något fel är jag.
Så om du inte fattat så är allt jag vill säga är förlåt.

2 Kommentarer
ella:

har det hänt något?



SKRIVET DEN: 2011-03-30 KL: 21:58:34 URL: http://onlywhen.blogg.se/
Cornelia:

Riiing mig om du vill!!!



SKRIVET DEN: 2011-03-31 KL: 13:42:25



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)