Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

10 saker ni kanske inte visste om mig
2011-05-31 / 06:53:40 / Startsidan

  • Jag är allergisk för gluten, ägg, nötter, pollen och hundar.
  • Jag har spelat teater sen jag var var 4 och fotboll sen jag jag var 5
  • Jag har vunnit en melodika! (ett piano som blåser i för att de ska låta)
  • Jag älskar frukost, det är min favvoriträtt på dagen!
  • Majs, Räkor och chokladbollar är oslagbara enligt mig och är de godaste som finns!
  • Jag kan inte röra vid tegel, krukor eller papper för då får jag kli inuti naglarna typ ;)
  • Jag blir nästan alltid sjuk och fryser väldigt mycket.
  • När jag var liten hade jag glasögon
  • När jag var liten och skulle låtsatsgråta tänkte jag alltid på en gång när pappa tog mina favvosandaler (visserligen var de väldigt små och trasiga) och jag började alltid gråta av det.
  • Min absoluta dröm är att bli skådespelerska och gå på södralatin och såklart då ha en lägenhet på söder i tredje ring.


1 Kommentarer
Emma:

guu ´vad finnnn ´!!!!!!! ny profilbild?? frukost favoriträtt:O



SKRIVET DEN: 2011-06-02 KL: 00:29:39



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)