Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

20 dagar kvar...
2011-05-13 / 07:04:57 / Startsidan

Haha, tog bara en random-bild. Den hör inte till texten ett dugg :)
Hann inte blogga igår eftersom jag var tvungen att plugga, plugga, plugga!
Ush, satt hela kvällen som en korv och bara pluggade
Om inte jag får MVG på det här provet blir jag sur! Nämen jag ska verkligen anstränga mig den här gången och få det betyget jag ska ha. Det är SO-prov om religonerna Islam, Kristendomen och Judendomen. De tre Monotetiska religonerna alltså. Haha, ser ni vad duktig jag är? Nämen nu ska jag plugga lite mer på Islam.
Så nu vet ni vad jag gjorde igår.
Idag måste jag nog också plugga lite matte, men kommer nog hinna blogga :)
Men skolan går före allt ;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)