Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

21 maj
2011-05-17 / 21:09:53 / Startsidan

Om det nu är så att jorden går under.
Det kan väl inte vara sant? Och ja, jag är ganska rädd faktiskt för jag tror på gud men jag vet inte om den gud jag tror på vill göra något sådant. Men det åskar och regnar ute. Och det skrämmer upp mig ganska mycket. Om det är så kommer jag inte hinna träffa min pappa innan det händer och jag kommer nog vara hemma ensam eftersom min familj är på gröna lund (jag är ju där på fredagen med klassen).
Ush, bort med de felaktiga tankarna. Men jag vill inte tänka att allt bara är trams för det känns fel..
Nej, nu ska jag försöka vara lite glad!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)