Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Bajs-helg
2011-05-29 / 01:35:58 / Startsidan

Åh, vilken bajsdag och jag lovar att hela helgen kommer bli bajs.
Jobbigt och kämpigt. Har varit trött hela dan och inte så tillgänglig.

Men mot kvällen hade jag en riktig systerkväll ensam med syster saga. Vi lagade lite mat och spelade HABBO. Hahha, jag dör. Vi var nog töntigaste i världen med en varsin dator, brevid varandra och låtsades som om vi inte kände varandra på habbo. Haha, vi gick runt och bråkade med varandra ;)
Sedan kom Ida hem från london! Har fått en ASASNYGG tygpåse från primark som ska visas. Men nu måste jag sova, de e ju mach imorgon ;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)