Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Bloggpause över
2011-05-23 / 07:01:54 / Startsidan

Har haft en liten bloggpause nu under helgen eftersom det hänt lite saker och jag har inte orkat blogga.
Men nu är jag tbx ;) Idag har jag teater, det är den sista gången! Gud vad sorgligt! Kommer sakna hela gruppen!
Vi kanske skulle träffas igen sen och äta middag nån gång, men jag vet inte om det blir av.

Nu måste jag plugga lite, har en uppsats om Hagamannen som ska vara klar idag. Ska bara läsa igenom den och lägga till småsaker sen ska den skickas till läraren ;)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)