Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Brev
2011-05-16 / 16:40:59 / Startsidan


Har suttit och skrivit brev till min gammelmormor. Det var faktiskt jättekul. Trodde det skulle bli svårt eftersom jag inte visste vad jag skulle skriva men när man väl börjat komma bara nya ideer hela tiden. Jag tror jag ska fortsätta skriva något brev i månaden till henne. Hon bor uppe i hudvik så vi träffas inte ofta alls och hon är 86 år. Så det kändes bra att skriva brev. Jag vill lära känna henne bättre och det kommer jag kunna göra genom det här. Och det kommer nog känna som hon inte är så långt borta iaf :)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)