Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Dagen i text
2011-05-17 / 18:20:44 / Startsidan

photo edited for free at www.pizap.com
Idag har jag varit med fina Emma och Ella :)
De skulle köpa present till Malin, men jag som är fattig får vänta tills fredag när pengarna kommer.
Aja, har inte träffat flickorna på länge så det var kul.
Vi käkade lite doncen, shoppa lite och satt o fika :)
Nu ska jag skriva lite på Ellas och min bok så jag blir klar med de satans kapitlet! Sen MÅSTE jag städa rummet.


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)