Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Dålig uppdatering!
2011-05-04 / 22:29:23 / Startsidan


Gud, vilken dålig uppdatering!
Har inte hunnit blogga idag bara.
Efter skolan var jag med Ebba och vi dansade och sjöng, haha!
Sen mötte jag upp Moa vid stationen och gick sedan till träningen :)
Det var riktigt kul idag, men min kondis suger och det är bip-test på fredag! D:

Aja, imogon blir det att jogga så måste sova nu. Tänkte bara blogga lite fort.
Funderar på att börja med 30 bilder nu när mina 30 dagar tagit slut.
Får se hur det blir :)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)