Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Dop o grill
2011-05-08 / 15:29:38 / Startsidan

photo edited for free at www.pizap.com

Idag har jag varit på dop med familjen. Lilla Alica döptes :)<3
Nu sitter jag bara hemma, ute i solen och väntar på att gästerna ska komma så vi kan börja grilla.
Mina mostrar kommer och min Mormor. Men även lilla Charlie och Noel kommer hit!
Vi ska fira min gammelmormor som fyller 86! Jag försöker bara tränga bort tankarna att hon blir bara äldre och äldre.
Hon kan knappt se eller höra längre. Men ikväll ska jag inte tänka på det utan bara ha det kul! :)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)