Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Fantastiskt
2011-05-11 / 07:09:01 / Startsidan

Shit, det vár så himla undebart igår!
Jag tror nog att det är en av de lyckligaste stunderna i mitt liv!
Jag stod nästan längst fram och det var underbart..
Bara tanken att hon stod mindre en än meter framför mig fick mig att rysa.
Jag blev inte besviken alls säger jag bara. Allt var perfekt och dubbelt så mycket bättre än vad jag trodde det skulle vara.

Nu måste jag fixa mig till skolan men det där måste göras om! :)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)