Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

FREDAGEN DEN 13:ONDE
2011-05-13 / 21:33:51 / Startsidan

photo edited for free at www.pizap.com
Gud vilken hemsk dag det varit.. Dåligt väder och dåligt humör.
Hade världens fetaste huvudvärk och försökte bara överleva. Så när jag kom hem satte jag mig i vår lilla skogarderob med täcke och en massor av kuddar med en ögonbindel och hörselskydd.
Haha, såg säkert ut som en tönt med det var så himla skönt och jag tror jag somnade några gånger. Efter det gick jag upp och såg familjen men så fort jag bara hörde röster dunka det så jag gick och la mig i sängen med huvudet under täcket. Men nu är det mycket bättre. Tog en alvedon och drack massor av vatten och sen blev det bättre :)

Har precis fixat maten. Det blir grillat ikväll och vi har gäster. Nu väntar vi bara på att köttet ska bli klart.
Gästerna är Kenneths systerssöner och de hjälper till att bygga altanen. Vi ska få pool i sommar! Fatta vad skönt?!


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)