Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Gogododmomororgogonon
2011-05-14 / 09:54:06 / Startsidan


Ni kan väl rövarspråket?

Just nu sitter jag i min säng och känner inte av någon huvudvärk alls faktiskt :)
JAG ÄR BOTAD! Haha, nämen solen lyser och träden är vinstilla. Iallafall utanför mitt fönster ;)
Ska höra med ella nu om hon vill hitte på nåt. Fika kanske :D
Gick o la mig vid 10 igår men är ändå trött. Asså jag blir bara tröttare och tröttare för varje dag som går och går o lägger mig tidigare varje dag. Vad är det som händer med mig? Igår satt jag och spela sims (:D) och vid halv tio kände jag mig jättetrött sådär så jag nästan bara kunde somna sittande.
Aja, se det på den ljusa sidan. Min huvudvärk är borta! :)

Nu ska jag nog dra míg upp o äta lite frukost. Jag är vrålhungrig ;)


2 Kommentarer
Ella:

Haha jo, kan berätta sen! :) <3

Kolla ska till min morbror idag men kommer hem vid 4 så vi kanske kan träffas då?



SKRIVET DEN: 2011-05-14 KL: 11:56:10
guess whoooo:

Men vet du vad, det kommer vara snyggare för mig när jag har mitt lockade bruna hår som ger lite nyans mot den vita klänningen!!!:)



SKRIVET DEN: 2011-05-14 KL: 16:48:17



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)