Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Halleljuah vilken dag!
2011-05-26 / 22:01:56 / Startsidan


Har varit i storstan med coolingarna Jacqueline, Frida och Hanna idag. (Fast Hanna gick hem efter crepsen)
Vi skulle kolla på lite kläder till konserten nästa onsdag på butriks men sen blev det en massa annnat också.
Vi gick runt på en massa stånd vid plattan och alla stånd kom från olika land och pratade det språket så vi gick runt och försökte prata alla språk på hela ståndet och det gick väl sådär..
Haha, men vid ett stånd fanns det crepes! Så jag tog en med chokladsås ;)
Mums! Aja, sen träffa vi en gubbe som typ var troende. Och vi stog och prata med honom i en och en halvtimme typ. Haha, vi fick våran vänskap frälst! Han var ganska intressant faktiskt även fast de flesta av sakerna han sa inte stämde riktigt så tycker jag sånt med religon är intressant. Själv är jag troende men vet inte riktigt på vad. Typ en slags gud som vill ALLA väl och så tror jag ju lite på Jesus då. Men jag vet inte riktigt.
Sen gick vi iallafall på en konsert med nåra gamla elever från vår skola :)

Har iaf haft en toppendag, men nu måste jag skriva lite på ellas o min "bok".

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)