Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Lycklig..
2011-05-11 / 18:51:35 / Startsidan


Märkte alldeles nyss hur lycklig jag var.
Solen lyser, alla ler och skrattar, träden är gröna och blommerna har slått ut.
Snart äre sommarlov, det gäller bara att stå ut lite till!
På fredag nästa vecka har jag studiedag och nästan hela klassen ska till grönan. Hoppas jag iaf. Alla tjejer ska dit iaf och micke! (Haha, man säger alltid; Alla tjejer och Micke.)
För på torsdagen ska vi ha en lite mer lyckad tjejkväll hoppas jag :) Haha, vi ska käka kebab på Alexanders. Hoppas jag! Jag är helt galen i kebab!
Så nu längtar jag sjukt mycket till nästa vecka..
Det blev ingen träning idag eftersom jag har så ont i halsen, vill bli frisk nån gång!
Så jag, Frida och Ebba åkte hem till min farmor o Opa och kollade på våran gamla fula No-film vi gjorde i sexan :)
Kul, kul.. Nu ska jag ta nån frukt eller nåt för vi ska inte äta föränns klockan åtta när Saga kommer hem.

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)