Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Min dag
2011-05-30 / 22:41:40 / Startsidan


(Julkonserten 2010)
Har inte kunnat blogga idag men nu får det väl bli, tänkte förkorta min dag.
Har typ varit musik hela dan känns det som.. Först vare klasstimme, Sv och so.
Lunch efter det sen orkester, eng, orkester och privatlektion.
Haha, har ont i mina armar efter har suttit med armarna ute så länge. Min privatlektion brukar i vanliga fall vara i tjugo minuter men nu spela vi i en timme eftersom vi skulle gå igenom alla låtar tills på onsdag. ÅH, jag e så sjukt taggad! Hoppas alla i klassen verkligen går hem o övar så det låter bra! Sen kom jag hem iaf typ vid 5, åt mellis, fixade mig och drog t träningen. Japp, det var min spännande dag!


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)