Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Ont i halsen
2011-05-05 / 17:05:41 / Startsidan

photo edited for free at www.pizap.com
Japp, såhär snygg kan jag va om jag anstränger mig! Många har frågat om jag e modell men svaret är: Nej, de e jag inte ännu!

idag var det en bajsdag i skolan, haha nämen inget speciellt hände.
Har bara sjukt ont i halsen men jag köpte faktiskt ett par halstabletter som Ebba sa smakade gott fast de smaka typ bajsörter! Haha, men de hjälpte otroligt snabbt och bra.
Intressant! Ja, tack jag vet!

Nämen nu ska jag städa, JIPPE!
Sen ska jag nog spela sims :D Haha, vilken nörd jag e!



0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)