Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Öva, öva och öva
2011-05-31 / 21:44:47 / Startsidan


Har övat på låtarna nästan hela eftermiddagen sen har jag fixat kläderna till imorgon ;)
Har kännt mig som en liten husmor när jag lagade maten och bakade samtidigt medanns jag vek ner kläderna fint i väskan ;) Sen cycklade jag ner till farmor o opa en kortis för att hämta en slips som ska användas imorgon. Nu ska jag bara fixa present t daniel för hans barn och för terminen. Haha, det blir chokladbollar i en fin burk :)

Bloggar mer sen!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)