Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Pluggar
2011-05-01 / 23:01:58 / Startsidan

photo edited for free at www.pizap.com
Haha, gud vilken ful bild! Och för er som undrar är det en lampa jag håller i, av någon andledning? ;)

Lite sent att börja plugga nu kanske, men måste läsa klart svenska-boken. Imorgon blir det muntlig redovisning om boken. Jag har valt Hjärtans fröjd. Älskar den! Haha, har redan läst den förut men det var länge sen!

Ska sätta på lite musik och börja läsa nu.
Är det bara jag som älskar att lyssna på musik samtidigt som jag läser?

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)