Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

SJUK
2011-05-06 / 18:07:27 / Startsidan

photo edited for free at www.pizap.com
såhär pigg ser jag ut idag! Haha, fick en lite groda i godispåsen också. Jag döper den till Ebbjac.

Idag har jag varit hemma, kul va? Ush, jag hatar att vara hemma helt ensam som ett litet mobbat barn en hel dag ;)
Men som plåster på såret (haha) kom Jacqueline och Ebba med en påse gods hem till mig och överaskade mig. Världens bästa vänner, va? Haha, nämen jag bjöd de på lite kakor och saft i färgglada plastmuggar och fat och sen satt vi ute på min altan och pratade.

Hoppas jag blir hyffsat frisk till imorgon då tjejerna tänkte ha sleepover (haha, gud vad fult).
Nämen, de blir hemma hos Ebba som förra gången. Jag får hålla tummarna och gå och lägga mig tidigt ikväll så jag blir bra tills imorgon.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det går inte att blogga, inläggen visas inte :( Ska försöka kontakta blogg.se


1 Kommentarer
Norea:

Det går inte att blogga! Inläggen visas inte, vet inte riktigt vad jag ska göra men får ringa Ella och kolla!



SKRIVET DEN: 2011-05-09 KL: 07:35:45



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)