Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Teater
2011-05-23 / 21:48:09 / Startsidan

Gud, kom nyss hem från sista gången av teatern. Gud vad sorgligt det var. Vissa av de där kommer jag säkert aldrig mer träffas, har kontakt med några men en tjej som jag kom väldigt nära tar examen nu och ska plugga på öland i höst så vi kommer förmodligen inte träffas. Jag är inte säker på om jag ska fortsätta nästa termin, vill gå på en massor av saker. Funderar på att bara köra på teatern. Gå en massor av kurser om allt möjligt inom teater och utveckla mig. Kanske lära mig uttrycka mig mer, använda kroppen eller öva på rösten. Att alltid hålla den stark och stadig. Jag vill lära mig så mycket som möjligt så det står så mycket som möjligt på mitt CV. Jag vet att man aldrig kan bli fulllärd så jag vill bara fortsätta lära mig och utveckla mig tills JAG känner mig nöjd. Det finns alltid något att utveckla. Jag tycker det är kul med teater, skönt att bli någon annan. Att bara spela ut.

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)