Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Vet ni vart Ebba är?
2011-05-15 / 11:06:55 / Startsidan


Jo, i rhodos!
Och sen har hon lämnat oss i det fantistiska gråa vädret.
Jag har vetat att hon skulle iväg i en vecka men det var en överaskning till någon så jag fick inte veta nåt.
Men hon skulle åka till nånstans i SVERIGE. Lögn-apa. Är så himla avis! Snart kommer en brubränd Ebba hem..
Bajs också! Men jag kommer sakna den lilla rackarn! Hoppas hon har det kul där uppe och solar o badar mycket!
Medhans jag själv sitter hemma och spelar sims och kollar ut genom fönstret med en suck!

2 Kommentarer
Jojjjjoh - No regrets, shit happens:

Jag har byggt dom ;D

Taack! <3



SKRIVET DEN: 2011-05-15 KL: 15:47:28 URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Ebba:

Hahahaha kolla på rubriken och bilden samtidigt, det ser ut som en sån där annons typ att jag är försvunnen och du är min MAMMA! :D

Nu är jag hemma. :] ses imorgon pluttistumpi!<3



SKRIVET DEN: 2011-05-22 KL: 22:14:11 URL: http://ebbaasblogg.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)