Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

DÅ VAR DET SLUT PÅ DET
2011-11-27 / 22:23:39 / Startsidan

Gud! Vilken helg det har varit!
Är så sjukt slut! Har gått upp klockan 7 både lördag och söndag och jobbat 11 timmar streck.
Men jag är så himla stolt över både mig själv och alla andra.
Min barngrupp skötte sig perfekt fast vi hade massor av hinder, blev ganska mycket jobb där.
Men när de väl stod på scen var de värsta stjärnorna och jag fick ju lätta glädjetårar när de gjorde sin dans på slutet av pjäsen. Åh, vad jag tycker om de så mycket allihopa så det är sjukt! Jag är så himla stolt över de!

Min pjäs med mitt lilla gäng gick också prima!
Älskar verkligen alla i gruppen. Jag tror inte man kan få ihop någon bättre grupp än oss.
Vi är så tajta och kan varandra utan och innan och fyfan vad bra vi var!
Visste att vi var bra, men att alla var så bra!
Haha, vadå skryt? Nämen jag måste väl få vara glad nu när allt är över.
Tack alla som har hjälpt mig och stöttat mig den här helgen! Ni är så fina!
Och Frida o Jacqueline som var bästa publiken! ;)
Ser ni vem jag är?...;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)