Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

DÅLIGT NOREA!
2011-11-10 / 17:13:02 / Startsidan

Men jag har faktiskt en ursäkt som heter duga!
Jo jag har nämligen mått så himla dåligt och har gått runt och mått bajs!
Tror jag har haft halsfluss men jag är inte riktigt säker iallafall kunde jag knappt prata eller svälja sedan hade jag en dos av feber också så jag har legat dött i flera dagar men idag kände jag mig väldigt tvungen att gå till skolan eftersom jag inte vill hamna för mycket efter vilket jag dock redan var men men..
Jag jobbade som en galning idag på matten och har jobbat lite nu när jag kom hem så jag ligger väl hyfsat men det blir mer jobb i helgen!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)