Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Inte bloggat
2011-11-03 / 13:44:38 / Startsidan

Nu ska jag förklara mig här!
Iförrigår var jag och Cornelia och tog en fika sen när jag kom hem somnade jag direkt vid klockan 3 kanske pga av feber.
Och igår var jag på teatern hela dagen och försökte överleva fyfan vad dåligt jag mådde alltså, fyyyyy!
Aja, idag ska jag hämta upp min finaste Noel på dagis och sen blire väl mys och kul :)
Ska nog äta ute med mamma och syster Saga ikväll, mysigt! Har fortfarande feber men orkar bara inte ligga hemma i sängen!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)