Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

JAG DÖR
2011-11-14 / 23:02:32 / Startsidan

asså om jag hör ordet kol igen tror jag att jag spyr och tar självmord typ.
Jag har pluggat i vad är det nu jo typ 5 timmar och jag är helt död.
Hela mitt rum är fyllt av papper och böker som jag har slängt iväg för jag blivit så sur.
Varför skriver man med så svåra ord i en bok som ungdomar ska läsa! Jag fattar inte!
Det blir både tråkigt plus att man inte lär sig något! Fy och bajs!
Nu ska jag bara skicka in SO-grejen om franska revolutionen och det är kul faktiskt men eftersom jag har prov imorgon i kemibajs så har jag tvingat mig själv att inte hålla på med SO som en ursäkt för mig själv.
Jag fattar inte varfrö jag ens behöver lära mig om kolföreningar, efter provet tänker jag inte ens snudda ordet kol. Fy, ni fattar inte hur irreterad jag är, jag vill dööööööööööööööööööööö!
PULS Kemi 6-9
min absoluta hatbok den kan ramla ner från ett stup!
(där satt den!)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)