Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

NU ÄR DET GJORT
2011-11-15 / 21:04:52 / Startsidan

Har kommit hem från teaten nu o gud vad skönt det var att bara få leka lite ;)
Det bästa med att vara teaterledare alltså!
Och nu är äntligen No-provet klart och SO-inlämningen med för den delen och jag hoppas på de högre betygen eftersom de var de målen jag försökte nå.
Nu vare bara engelska och tyska kvar, kul.. D:
Men först tänkte jag bara slappa lite. Jag och Saga har haft världens fattigaste trerättersmiddag.
Förrätt: Ägg med smält ost på (godare än det låter faktiskt)
Varmrätt: Gamla nachochips (alltså för den största delen smulor) med majs och ost i ugn, till detta serveras cheecedip och grädfil.
Efterrätt: Chokladpudding med smält kinderchoklad på och kaksmulor.
Och som dryck finns det hemmagjort kolsyrat vatten.
MUMS!
Vi säger att maten såg ut såhär.

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)