Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

PERFECT DAY
2011-11-13 / 01:49:23 / Startsidan

Har haft den bästa dagen med de bästa!
Har haft improkurs i ladan från klockan tio till tre vilket var jättekul! Jag fick träffa min gamla ledare :)
Sedan fortsatte vi repa på vår Romeo och Julia. Vi slutade ung vid 5-tiden då Ludde drog hem till mig och sen kom hans familj och vi åt middag. Sen satte vi oss på nedervåningen och bara prata och skratta i flera timmar.
Perfekta dagen asså!
Nu har de gått och det är verkligen dags att sova eftersom kursen fortsätter imorgon klockan 10 igen :/
old times! Lilla ludde har fastnat ;) Fråga mig inte varför vi har plåster och nagellack!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)