Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

STÄDA, STÄDA VARJE FREDAG
2011-11-04 / 15:48:18 / Startsidan

Har gått igenom hela min garderob nu och det ser prima ut! Nu är det bara bokhyllan kvar. Fast ordet bara kanske inte stämmer eftersom jag är en sån som sparar allt som ger mig något minsta minne. Hela mitt golv är alltså nu fult med massor av skräp som jag har sparat på mig under åren. Det suger. Men aja, det ska bli skönt när det är klart dock ska jag ju hem till pappa då så jag hinner inte njuta av renheten men det blir skönt om en vecka när jag kommer in i ett skinande rum!
Stiligt! Tackar man vet! Tar mer bilder sen när hela rummet är klart ;)

1 Kommentarer
ida loveless ~:

Grym blogg! :)



SKRIVET DEN: 2011-11-04 KL: 16:42:32 URL: http://eldflickan.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)