Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

GIRLSNIGHT
2011-10-31 / 21:07:51 / Startsidan

Nu är Nina, Emma och Ella här o vi ska ha en riktigt girlsnight! Omg, vi ska lyssna på girls just wanna have fun och ha kuddkrig o berätta våra hemlisar för varandra. Sen kanske vi ska kolla på bratz the movie fast vi vet inte riktigt, stallkompisar går ju ikväll och vi vill verkligen veta hur det går med David och Maria på diskot om inte tala på om den där elaka tjejen får bli Sixtens ägare!
Aja, nu ska vi ha lite kuddkrig.
Men jag säger bara, GUD VAD DU KOMMER MISSA CORNELIA SAHLIN!

2 Kommentarer
Cindy ▲:

Fin blogg!

Allt bra idag? :)



// http://cindyvuong.blogg.se

Michelle:

Du har jätte fin blogg, och fina bilder! :)



Sen skulle jag fråga en sak också , hehe



Skulle bli jätte glad om jag kunde få lite tips och idéer på vad jag kan skriva mer om på min blogg osv. Känns som du har lite mer koll på den fronten och kanske kunde hjälpa mig genom att kika in på min och kolla och sen ge mig lite tips o råd ;)



Hoppas inte du tar detta som ett av alla andra reklamkommentarer för skulle jätte gärna få lite hjälp :(



Kram



SKRIVET DEN: 2011-11-02 KL: 18:40:46 URL: http://lofdahl.devote.se



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)