Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

INGEN KOMMER UNDAN, INTE ENS I SVERIGE
2011-10-31 / 00:24:13 / Startsidan

Åh, idag har jag verkligen inte haft något liv. Har inte bloggat så här mycket på länge. Egentligen kanske jag borde gjort något vettigt som typ gå ut o springa som jag velat göra i eveigheter nu men jag har så jäkla ont i halsen och är småförskyld så det känns inte så jättesmart. Aja, ligger just nu nerbäddad i sängen och lyssnar på The kooks. Åå, de är så bra så jag dör! Men nu ska jag sova och om jag har fattat rätt så kanske det blir att åka in till heron imorgon med Ella förmodligen ska i väl på bio men jag har ingen aning D:


1 Kommentarer
A.L:

God morgon :)Hoppas du får en bra dag!



SKRIVET DEN: 2011-10-31 KL: 11:08:24 URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)