Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Ni minns när jag sa att allt skulle krasha- nu har det hänt
2011-10-13 / 22:46:13 / Startsidan

Det är vid dessa stunder jag vill:
Ligga i en soffa med min ella och kolla på en dålig film som ingen vi kollar på utan vi ligger och snackar om livets mening.
eller
Ligga i cornelias källare mitt på natten och ta upp våra hemskaste minnen och våra hemska liv sen slutar det att vi ligger där och snyftar o tycker synda om oss själva.
eller
Sitta med Emma och bara skratta åt tråkiga saker i en evighet. Och mobba varandra.
Fan vad jag behöver er nu.


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)