Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Nuuu åker jag..
2011-10-14 / 18:19:53 / Startsidan

Har packat klart, ätit och firrat läxorna och nu ska jag åka :)
Önska oss lycka till. Har inte gjort några tidinställda inlägg för jag har inte haft tid. Det har varit så mycket på sista tiden. Man märker verkligen att man börjat åttan nu. Men ska blogga så ofta jag kan eller orkar. Fast just nu är det massor av saker som är vikitgare än bloggen. Är ganska ledsen o sånt, känner mig helt slut. Skolan, all teater, allt bråk o alla läxor. Mitt liv står direkt inte på topp just nu. Men jag bloggar så ofta jag kan och när jag tycker det är kul. Känns som om jag har lagt ner drömmen att bli stor med bloggen iallafall fast jag har ganska bra med läsare. Det sista jag skulle villja bli kallad är blogg-norea och bli kännd genom det. Nu bloggar jag mest för att det är kul, kompisar ska få reda på vad jag gör, ni andra läsare ska ha något att läsa och för att skriva av mig och dela saker jag vill att andra ska se :)
image description

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)