Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

PLUGGA
2011-10-03 / 21:15:58 / Startsidan

Hinner inte blogga. Har stort No-prov imorgon som vår lärare förväntar sig bra av mig.
Och sen vill jag ju få bra betyg. Men måste nog plugga hela kvällen.
Har firrat musik och en stor kopp med varm chocklad så det ska nog gå bra ;)
Grejen är  bara att jag fortfarande har huvudvärk som jag haft sen lunch typ, men har tagit en alvedon och försöker bara koppla av det.
Men nu måste jag plugga!
foto redigerat gratis på www.pizap.com

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)