Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

SER NI NÅGON LIKHET?
2011-10-30 / 15:27:20 / Startsidan

Släkten och vänner har alltid sagt att jag är väldigt lik henne men jag har inte hållt med alls.
Jag tyckte att den enda likheten som fanns var att vi hade stora näsor båda två men när jag såg denna bild på mig blev jag faktiskt lite rädd D: Nu har jag ju inte den bästa bilden på veronica men jaja. Jag menar inte att vi är på pricken lika men ni måste väl se någon likhet. Fy, det känns som om jag håller på o härma henne. Men så är det absolutly notpot!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)