Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

SÖDRA LATIN
2011-10-24 / 17:19:55 / Startsidan

Har egentligen inte tid att blogga men jag lyssnar inte på mig själv så jag gör det ändå.
Ska snart iväg till söder med Frida och Jacqueline där vi ska på konsert på södra latin.
Mitt drömgymnasium. Jag vill gå drama men det känns så himla svårt att komma in men man får väl hoppats.
Jag har drömmt om det sedan jag var mycket liten och snart gäller det så jag måste börja stenplugga för att komma upp i samma nivå som de. Aja, nu ska jag äta upp min macka sedan blire att bära av.
foto redigerade gratis på www.pizap.com

1 Kommentarer
ebba:

FINT. HÅR.

♥♥♥♥



SKRIVET DEN: 2011-10-25 KL: 21:29:37



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)