Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

THE DAY
2011-10-22 / 21:55:03 / Startsidan

Började med att jag vaknade vid halv åtta tiden. Sen tog jag mig en skön dush i typ en timme D:
Haha, det kan bara bli så ibland. Efter det hade jag inget att göra så jag satte mig och spelade sims som jag inte gjort på tusen år. Men sedan blev det att dra till teatern för ett tre timmars rep.
Det var faktiskt jättekul :) Vi har kommit väldigt långt nu som tur är eftersom det bara är 4 veckor kvar till uppspel!
Jag har panik! Iallafall åkte jag, Moa och Saga hem till mamma en snabb stund först för att fixa oss sen var det middag hemma oss Gabriella med en massor av härligt folk :) Är riktigt nöjd över denna dag. Så nu ska jag somna med ett leende på läpparna för imorgon blire städa och städa och kanske om jag har tur en fika med ella :)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)