Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

VÄSTERÅS NÄSTA DÅÅÅÅ!
2011-10-14 / 07:14:11 / Startsidan

Idag blire att åka iväg till fotbollscup över helgen. Fyfan vad skönt det ska bli att bara vara med mitt bästa lag ett tag! Jag är dock inte så värst taggad på discot. Vet inte vad jag ska ha på mig och är abslout inte på något partyhumör. Fast det kanske kommer eftersom..
Okej, jag är inte så taggad alls. Har jättemycket läxor som ska göras till på måndag också..
Aja, jag tror nog att det blir kul ändå ;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)