Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

VILL BORT
2011-10-20 / 07:16:05 / Startsidan

Jag ska lätt önska mig en resa i födelspresent. En resa med en vän. Gud vad skönt att bara åka iväg. Jag tror jag vill till paris, jag ska ändå till england typ hela nästa sommarlov (studieresa). Den bästa presenten skulle vara att mamma eller pappa väckte mig och bara -Nu ska vi till paris!
Tänk! Ni är typ helt inställda på skolan och tråkigt väder sen ska man till paris. Wonderful! Haha, kan jag vara fulare? Men nu vet ni MAMMA och PAPPA!
photo edited for free at www.pizap.com

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)