Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

YOU CANT PLAY BACK TIME
2011-10-19 / 22:59:47 / Startsidan

så mycket plugg, så lite data.
Haha, vad ful jag e. Men jag tänkte bara medella till er alla att jag har 100 prov hela tiden, konsert nästa vecka, massor av läxförhör och inlämningar. Så bloggen kommer läggas undan ganska mycket. Jag kan blogga när jag känner för det :) Men tack alla ni som fortsätter läsa :) Jag ska försöka blogga iallafall en gång per dag men ni fattar inte hur stressigt jag har det. Jag är så dum i huvudet som tackar ja till allting fast jag vet att jag inte har tid. Kan jag bara inte sluta vara så mesig? Jag kan ju knappast bli utbrännd när jag går i åttan D: Aja, jag får vänta på bättre tider, för det kommer det väl ändååå...?!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)