Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

FISLISA
2011-09-20 / 14:16:21 / Startsidan

Ni vet när man e sådär riktigt, riktigt fisnödig.
Och när man tror att man ska explodera om man inte får släppa sig på direkten.
Det hände mig nyss. När jag gick ensam. Jag kollade mig såklart runt men såg ingen i närheten.
Så jag la en fet härlig fis. Men tror ni att jag fick uppleva den ensam? Nej såklart! En tant hade hört den som precis svängt in på den gatan jag gick på. Jag kollade mig skammset bakåt och såg tanten fnittra för sig själv och när hon såg att jag såg henne, fnittra hon fram "Ojdå, så kan det gå!"
Haha, tror ni att jag höll på att dö? Om jag ser den där tanten igen så kommer jag dö.

3 Kommentarer
Ebbapebba:

Hahahahaha jag skrattade HÖGT för mej själv när jag läste!! XD kram



SKRIVET DEN: 2011-09-20 KL: 21:37:58
karin [fotoblogg&vardagsprat] ♥:

Fin blogg!:-)



SKRIVET DEN: 2011-09-21 KL: 11:29:40 URL: http://karinwingqvist.webblogg.se/
jacqueline:

HAHAHAHAHAHAHHA nonno!<3



SKRIVET DEN: 2011-09-21 KL: 17:31:06



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)