Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

JAG KAN INTE PRATA MED DIG NÄR DU TITTAR BORT
2011-09-18 / 22:09:16 / Startsidan

Nu har släkten gått o det är frid o fröjd i huset :)
Haha älskar mina fina kusiner.
Jag satt med Noel och Vincent, 2 år och spelade något bolibompaspel som var uppbyggt på samma sätt som angrybird typ. Och jag ba "Nu ska ni få se grabbar, på mästaren av mästrarna" Tror ni att jag klarade det på typ 100 försök. Svar nej. Och killarna satt och ropade "Du är DÅLIG". Sen blev jag mutter och sa "men försök ni själva då!" Ena killen klarade det på första försöket. Nybörjartur säger jag bara.
Mitt i spelandet. Rena strumpor! Ja, jag vet! Jag är fräsh.

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)