Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

JAG LEVER!
2011-09-03 / 13:27:53 / Startsidan

Har inte haft tid eller orkat blogga på två dagar.
Men nu är jag back on the trak. Som man ska säga i bloggvärlen.
Igår sov jag över oss Jacqueline. Det var menat att bli en tjejkväll med alla tjejer från klassen.
Men det blev bara så misslyckat som det kunde bli :( Det vart bara jag, Frida och Jacqueline.
Haha vi suger, men vi hade det kul ändå. Och vi har fått en massor av nya kompisar ;)
Jag har hittat en ny bästis. Vet inte om han vill vara min bästis men ändå!
Fast Micke är fortfarande min true bästis!
Kul. Att veta.
Aja, nu ska jag ta en dush sen kanske jag tar en promenad ner till själva centrumet här.
foto redigerat gratis på www.pizap.com

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)