Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

KONVERSATION
2011-09-08 / 21:57:09 / Startsidan

sitter vid matbordet och pratar med Ante, 6 år.
Ante:jag vet en jätte bra låt!
Jag: Va! Vadå för låt?
Ante: Jamen den där, aj voil ba pop
Jag: Jaha, I will be popular?
Ante: Jaa! Den är jättebra men vet du? Han är jättedum på den låten!
Jag: Jaha, vadå då?
Ante: JA! Han slår ju sönder glaset och han är bara 6 år.
Jag: Nej, är han bara 6 år?
Ante: Nja, eller han var 6 år. Men man får iallafall inte slå sönder GLAS!

Hahaa! Alltid lika gullig! Han sa mycket roligt ikväll så det kanske kommer fler konversationer med honom senare. Håll ut!

1 Kommentarer
svar ellabella:

Om jag slipper sitta o prata med din läskiga rektor helt ensam och om jag inte behöver gå upp så tidigt så slå till! :)



SKRIVET DEN: 2011-09-08 KL: 22:10:38



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)