Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

LÄSKIGT!
2011-09-06 / 15:50:09 / Startsidan

Sitter i teaterladan helt jäkla själv! Haha man rycker ju till för varenda ljud man hör!
Haha, Men det blir bara en snabbis nu, jag måste snart gå o öppna teaterladan om småttingarna vill komma in.
Är lite smånervös men det ska nog gå bra! Kom hit för att skriva ut lite papper. Men tror ni jag kan fippla med världens avancerande skrivmaskin. Svar nej. Bajskorv. Aja nu tänkte jag gå ut lite för här vågar jag inte sitta länge till!
Haha, en jättegammal bild som låg på ormens dator!
Haha! PINSAMT!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)