Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

NYTT RUM
2011-09-04 / 23:02:32 / Startsidan

ÅÅÅÅÅ!
Har skitont i fötterna men e så jäkla nöjd. Jag och saga har bytt rum så nu är mitt rum så jääääkla snyggt!
Precis som jag vill ha det! Kan lägga in bilder imorgon.
Men känner mig töntig som saknar mitt rum. Som aldrig kommer tillbaka! :(
Sorgligt! Men sjukt kul med nytt och fräsht. Har ju rensat bort alla fula kläder plus alla fula gamla onödiga saker.
Nu vill jag bara sätta spegel på garderobsdörrarna och måla lite ;) ÅH VAD JAG ÄLSKAR DETTA!
Nu ska jag sova med ett leende på läpparna.
Juste imorgon ska jag ha en teatergrupp. ÄR SÅ SJUKT NERVÖS!
Jag kommer dö.
Ses imorgon!
photo edited for free at www.pizap.com
ett suddigt fult smakprov

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)